Nejčastější dotazy

 

 

Jaká je cena poštovného?                                                                                                                                                                                    

 

Česká republika:

 

PPL kurýrní služba                                   99 Kč 

Zásilkovna                                                89 Kč

 

 

Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?                                                                                                                                             

Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v horní části našich stránek.                                                                                

Prohlížením hlavního menu (v horní části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.                                                                                                             

 

Po podání objednávky obdržím potvrzení emailem?                                                                                                     

Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. 

Na email od nás obdržíte i fakturu za zboží.

                                                                                                                                    

Jaká je provozní doba zákaznického oddělení?                                                                                                                                             

V pracovních dnech od pondělí do pátku 10.00-17.00 hodin    

                                                                                                                                                                 

Jaký je termín vyřízení objednávky?    

Vyskladnění zboží následuje v termínu 1-5 pracovních dnů od momentu obdržení objednávky.

                                                          

Byla moje zásilka již odeslána?         

Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách Můj účet.

Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky (přijata , odeslána).    

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Mohu zásilku obdržet i v sobotu?        

V současné době umožňujeme dodávky objednávek v pracovních dnech i v sobotu mimo státních svátků.                                                                                                            

 

Bude mě před doručením kurýr kontaktovat?     

Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním,proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra,ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle zavolá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).