FAQ- nejčastější dotazy

 

  • Jaká je cena poštovného?                                                                                                                                                                                    
  • PPL kurýrní služba                                  99 Kč, v případě platby dobírkou + 29 Kč
  • Česká pošta doporučená zásilka      83 Kč, platba pouze bankovním převodem
  • Česká pošta Balík do ruky                 129 Kč, platba pouze bankovním převodem
  • Zásilkovna                                                  79 Kč, platba pouze bankovním převodem

                                                                                                                                                                                                  

  •  Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?                                                                                                                                             

Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v horní části našich stránek.                                                                                

Prohlížením hlavního menu (v horní části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.                                                                                                             

  • Po podání objednávky bez registrace obdržím potvrzení emailem?                                                                                                     

Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom,zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl nákup bez registrace-vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.                                                                                                                                       

  • Je možná oprava zadané objednávky?                                                                                                                                                               

Po zadání objednávky ,,JE,, možná oprava do 3 hodin od objednání,například změna velikosti,barvy nebo připsání nového zboží.                            

  • Jaká je provozní doba zákaznického oddělení?                                                                                                                                             

V pracovních dnech od pondělí do pátku 10.00-17.00 hodin                                                                                                                                                                      

  • Jak nejlépe zvolit správnou velikost?                                                                                                                                                                   

U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen přečíst popisek na kartě výrobku a při výběru se řiďte v ní uvedenými parametry (+- 2 cm ) Je důležité držet se údajů v tabulce připojené k výrobku, jelikož se mohou lišit v závislosti na značce. Určení správné velikosti vyžaduje změření své velikosti a srovnání s velikostmi v tabulce.                                                                                                                                                                                                                                                                    

  • Jaký je termín vyřízení objednávky?                                                                                                                                                                                  

Vyskladnění zboží následuje v termínu 1-5 pracovních dnů od momentu obdržení objednávky(informace naleznete vždy u každého produktu), pokud při podání objednávky nebyl uveden jiný termín plnění.Dodávka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob.                                                               

  • Byla moje zásilka již odeslána?                                                                                                                                                                           

Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách Můj účet (pouze pro registrované uživatele). Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky (přijata , odeslána).                                                                                                                                                                                                                                                                                       

  • Mohu zásilku obdržet i v sobotu?                                                                                                                                                                          

V současné době umožňujeme dodávky objednávek v pracovních dnech i v sobotu mimo státních svátků.                                                                                                            

  •  Bude mě před doručením kurýr kontaktovat?                                                                                                                                                                                 

Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním,proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra,ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle zavolá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).                                                                                                                                                                                                                                   

  • Dá se zakoupené zboží vrátit ?                                                                                                                                                                      

Zaručujeme Vám právo odstoupení od smlouvy a tím vrácení objednaného zboží bez udání důvodu (i když budeme vděčni za takovou informaci, využijeme ji při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu) .Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od převzetí zásilky.Zboží , které nesplňuje Vaše očekávání zašlete zpět na vlastní náklady Českou poštou ( ne na dobírku ).                                                                                        

  • Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?                                                                                                            

Obvykle do jednoho až dvou týdnů po obdržení vašeho vráceného balíku. Peníze za vrácené zboží jsou vráceny na bankovní účet ,který uvedete do formuláře a přiložíte k vrácenému zboží.