Pomoc

FAQ -nejčastější dotazy

 

 

Jaká je cena poštovného?                                                                                                                                                                                    

PPL kurýrní služba                                    99 Kč

Zásilkovna - výdejní místa Z-point  ČR        79 Kč

Zásilkovna - výdejní místa Z-point  SR        99 Kč

Dobírka                                                      +29 Kč 

Doprava zdarma nad                               3000 Kč                                                                                                                                                                                                

Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?                                                                                                                                             

Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v horní části našich stránek.                                                                                

Prohlížením hlavního menu (v horní části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.                                                                                                             

 

Po podání objednávky bez registrace obdržím potvrzení emailem?                                                                                                     

Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom,zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl nákup bez registrace-vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.   

                                                                                                                                   

Je možná oprava zadané objednávky?     

Po zadání objednávky ,,JE,, možná oprava do 3 hodin od objednání,například změna velikosti,barvy nebo připsání nového zboží.                            

 

Jaká je provozní doba zákaznického oddělení?                                                                                                                                             

V pracovních dnech od pondělí do pátku 10.00-17.00 hodin    

                                                                                                                                                                 

Jak nejlépe zvolit správnou velikost?

U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen přečíst popisek na kartě výrobku a při výběru se řiďte v ní uvedenými parametry (+- 2 cm ) Je důležité držet se údajů v tabulce připojené k výrobku, jelikož se mohou lišit v závislosti na značce. Určení správné velikosti vyžaduje změření své velikosti a srovnání s velikostmi v tabulce.                                                                                                                                                                                                                                                                    

 

Jaký je termín vyřízení objednávky?    

Vyskladnění zboží následuje v termínu 1-5 pracovních dnů od momentu obdržení objednávky(informace naleznete vždy u každého produktu), pokud při podání objednávky nebyl uveden jiný termín plnění.Dodávka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob.    

                                                          

Byla moje zásilka již odeslána?         

Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách Můj účet (pouze pro registrované uživatele). Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky (přijata , odeslána).    

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Mohu zásilku obdržet i v sobotu?        

V současné době umožňujeme dodávky objednávek v pracovních dnech i v sobotu mimo státních svátků.                                                                                                            

 

Bude mě před doruče ním kurýr kontaktovat?    

Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním,proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra,ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle zavolá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).    

                                                                                                                                                                                                                              

Dá se zakoupené zboží vrátit ?      

Zaručujeme Vám právo odstoupení od smlouvy a tím vrácení objednaného zboží bez udání důvodu (i když budeme vděčni za takovou informaci, využijeme ji při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu) .Odstoupit od smlouvy lze do 14 dnů od převzetí zásilky(v původním obalu a s cedulkou).Zboží , které nesplňuje Vaše očekávání zašlete zpět na vlastní náklady Českou poštou ( ne na dobírku ).  

                                                                                     

Za jak dlouho a jakým způsobem obdržím peníze za vrácené zboží?        

Obvykle do jednoho až dvou týdnů po obdržení vašeho vráceného balíku. Peníze za vrácené zboží jsou vráceny na bankovní účet ,který uvedete do formuláře a přiložíte k vrácenému zboží

Formuláře

       

Formuláře

 

1. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů použijte prosíme tento formulář  

odstoupení od smlouvy.pdf

 

2. V případě reklamace ( poškození)   použijte prosíme tento formulář                 

-  reklamace zboží formulář.pdf      

 

3. V případě výměny zboží prosíme použijte tento formulář   

 výměna zboží formulář .pdf                               

Péče o zboží

 

 

Péče o oblečení

 

Prosím věnujte zvýšenou pozornost čtení tohoto článku.

U oblečení je možnost praní pouze na 30°C !!! DODRŽUJTE !!!

Bude tím zachována kvalita. Pokud toto nebude dodržováno - může dojít k trvalému poškození výrobků, na které se nevztahuje záruka a není možné si dělat nárok na její uplatnění popř. žádost vrácení peněz z vady/kvality zboží !!!

Většina našeho zboží spadá do tzv. vysoce módní kategorie, kde je potřeba dbát zvýšené opatrnosti při nakládání s těmito materiály - jedná se zejména o krajkové, kamínkové, lepené aplikace, řetízky, neon fluo úprava atd. - v tomto případě doporučujeme odborné čistírny.

 

Péče o obuv

 

Obuv vždy po vyzutí nechte řádně vyvětrat a uschnout neboť díky pocení nohou dochází ke vlhkosti

Obuv vyrobenou ze syntetických materiálů stačí otřít vlhkým hadrem, zbavit nečistot a houbičkou, není nutné ji krémovat. 

Textilní ani jinou obuv zásadně nedoporučujeme prát v pračce nebo čistit za použití saponátů.

V případě obuvi z kůže či PU kůže doporučujeme před prvním použitím řádně naimpregnovat.

 

Zda li máte jakékoliv pochybnosti o péči zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě , tak nás neváhejte kontaktovat a náš proškolený personál Vám vždy rád poradí .

email: info@deejadafashion.cz

 

Věříme, že budete s našimi produkty spokojeni.

Váš internetový obchod Deejada Fashion

Výměna / vrácení

 

 

Jak postupovat při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží?

 

Někdy se stane, že Vámi vybraný kousek nesedne nebo se nelíbí a i v tomto případě vždy vyřešíme vše rychle a k Vaší spokojenosti.

 

1. Výměna zboží 

V případě, že si přejete zboží vyměnit zvolte následující postup:

 

a) Vytvořte si novou objednávku na vybraný kousek, za který si přejete zboží vyměnit a do poznámky pro prodejce nám napište VÝMĚNA 

Případný doplatek nové objednávky uhradíte formou dobírky ( rozdíl ) a případný přeplatek vrátíme na Váš účet ( který vyplníte ve formuláři )

b) Zboží nesmí jevit známky nošení, poškození nebo nesmí být naparfémované (v původním obalu a s cedulkou)

c) Vytiskněte si formulář pro výměnu zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE  

d) Zboží zabalte zpět do původního obalu (v původním obalu a s cedulkou)a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Zboží Vám bude do 5 pracovních dní vyměněno . Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od přijetí zásilky.Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši kupující.

 

2. Vrácení zboží

Ani vrácení zboží u nás není žádným oříškem.

V případě, že si přeje zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od přijetí zásilky.

 

Postup při vrácení zboží ( odstoupení od smlouvy )

 

a) Vytiskněte si formulář pro vrácení zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE 

 

b) Zboží nesmí jevit známky nošení, poškození nebo nesmí být naparfémované (v původním obalu a s cedulkou)

 

c) Zboží zabalte pokud možno zpět do původního obalu  (v původním obalu a s cedulkou) a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Částka bude vrácena zpět na Váš účet, který jste nám zadali do formuláře, do 14 dnů od přijetí zboží zpět k nám.

 

3. Reklamace

Ano i reklamace je rychlá a bezproblémová. Mrzí nás, že se něco pokazilo , ale vše napravíme k Vaší spokojenosti.

 

Postup při reklamaci zboží:

a) Vytiskněte si formulář pro vrácení zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE

b) Do formuláře nám stručně a jasně popište důvod reklamace ( pomůže nám při rychlejším zpracování Vaší reklamce.

c) Zboží zabalte pokud možno zpět do původního obalu (v původním obalu a s cedulkou) a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů, ale zpravidla to bývá daleko rychleji.

 

Věříme, že byl pro Vás tento návod přehledný a už jistě víte jak na to.

Zda- li přeci jen máte jakýkoliv dotaz, tak nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontakního foruláře ZDE

 

Děkujeme za pozornost

 

Internetový obchod Deejada Fashion

WWW.DEEJADAFASHION.CZ