Výměna / vrácení

 

 

Jak postupovat při výměně, vrácení nebo reklamaci zboží?

 

Někdy se stane, že Vámi vybraný kousek nesedne nebo se nelíbí a i v tomto případě vždy vyřešíme vše rychle a k Vaší spokojenosti.

 

1. Výměna zboží 

V případě, že si přejete zboží vyměnit zvolte následující postup:

 

a) Vytvořte si novou objednávku na vybraný kousek, za který si přejete zboží vyměnit a do poznámky pro prodejce nám napište VÝMĚNA 

Případný doplatek nové objednávky uhradíte formou dobírky ( rozdíl ) a případný přeplatek vrátíme na Váš účet ( který vyplníte ve formuláři )

b) Zboží nesmí jevit známky nošení, poškození nebo nesmí být naparfémované (v původním obalu a s cedulkou)

c) Vytiskněte si formulář pro výměnu zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE  

d) Zboží zabalte zpět do původního obalu (v původním obalu a s cedulkou)a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Zboží Vám bude do 5 pracovních dní vyměněno . Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od přijetí zásilky.Náklady spojené s výměnou zboží (poštovné) nese v plné výši kupující.

 

2. Vrácení zboží

Ani vrácení zboží u nás není žádným oříškem.

V případě, že si přeje zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 dnů od přijetí zásilky.

 

Postup při vrácení zboží ( odstoupení od smlouvy )

 

a) Vytiskněte si formulář pro vrácení zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE 

 

b) Zboží nesmí jevit známky nošení, poškození nebo nesmí být naparfémované (v původním obalu a s cedulkou)

 

c) Zboží zabalte pokud možno zpět do původního obalu  (v původním obalu a s cedulkou) a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Částka bude vrácena zpět na Váš účet, který jste nám zadali do formuláře, do 14 dnů od přijetí zboží zpět k nám.

 

3. Reklamace

Ano i reklamace je rychlá a bezproblémová. Mrzí nás, že se něco pokazilo , ale vše napravíme k Vaší spokojenosti.

 

Postup při reklamaci zboží:

a) Vytiskněte si formulář pro vrácení zboží ( můžete vypsat ručně ) , který najdete ZDE

b) Do formuláře nám stručně a jasně popište důvod reklamace ( pomůže nám při rychlejším zpracování Vaší reklamce.

c) Zboží zabalte pokud možno zpět do původního obalu (v původním obalu a s cedulkou) a zašlete zpět společně s vyplněným formulářem na korespondenční adresu:

 

Deejada Fashion

Slunečná 142

252 41, Dolní Břežany

 

Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů, ale zpravidla to bývá daleko rychleji.

 

Věříme, že byl pro Vás tento návod přehledný a už jistě víte jak na to.

Zda- li přeci jen máte jakýkoliv dotaz, tak nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontakního foruláře ZDE

 

Děkujeme za pozornost

 

Internetový obchod Deejada Fashion

WWW.DEEJADAFASHION.CZ